دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
ر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه تصمیمات صحیح نیازمند داشتن تخصص است، گفت: مطالعه یا انتخاب مشاور امین به انتخاب و اظهار نظرهای تخصصی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان روز گذشته در نشست شورای اسلامی شهر کاشان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، مسئولین مدیریت شهری را به داشتن همت عالی و وحدت هرچه بیشتر توصیه کرد و اظهار داشت: با تصمیم‌گیری و اجرای کارهای کلان، کاشان باید شهری نمونه در عرصه پیشرفت معنوی و مادی باشد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تصمیمات صحیح نیازمند داشتن تخصص است، گفت: مطالعه یا انتخاب مشاور امین به انتخاب و اظهار نظرهای تخصصی کمک می‌کند.

امام جمعه کاشان، تقوا و تعهد را ضمیمه تخصص برشمرد و ابراز کرد: درخواست من از شما برگزیدگان شهر کاشان این است که افق دیدتان را بر اساس ترس از مقام قرب الهی مطرح شده در آیه ۴۵ سوره الرحمن قرار دهید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: شهروندان در تصمیم‌های کلان شهری نباید احساس گروه‌بندی در بین مسئولین شهری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، انتخاب شهردار انقلابی را نتیجه انتخاب شورایی انقلابی دانست و اظهار کرد: شورای اسلامی شهر با همت بلند و وحدت، تصمیمات کلان را بگیرد تا شهردار آن را اجرایی کند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه کاشان، شهری اسلامی است که از نظر دسترسی به اماکن مذهبی، نصب المان‌های ایثار و شهادت و رعایت سلامت و زیبایی پیشرو می‌باشد، خاطرنشان کرد: رفاه معنوی و مادی، رعایت ظواهر مذهبی، حمل و نقل و توسعه زیر ساخت‌هایی مثل فرودگاه در کاشان با تصمیم‌گیری‌های شورای شهر تسهیل می‌شود.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کاشان نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha